2015 bjöd på boksläpp, tv-framträdande och ett betydligt större kundunderlag. 2016 ser ut att bli ännu bättre.
ÅRETS HÖJDPUNKT. Kan inte vara annat än boken #BliDigitaltSmart. Inte bara för att det är en personlig prestation att skriva en bok, men för att något som till en början bara var en diffus idé blev konkret – så konkret att vem som helst kan hålla den i handen, bläddra i den och lära sig något. Dessutom har boken lett till fler affärer – #winwin!
ÅRETS FRAMTRÄDANDE I. Direktsända tv-intervjun i TV4-programmet Vardagspuls. Sju minuter om vanliga misstag folk gör i sociala medier, bästa sättet att utnyttja Facebook och hur du använder LinkedIns puls och grupper för att nätverka. Missade du programmet finns klippet här.
ÅRETS FRAMTRÄDANDE II. Inspirationsföreläsningen (på engelska) på Adidas Group Nordics Year End-event. 200 personer fick höra att alla borde vara företagets språkrör i sociala medier, för att konsumenter är människor som gillar andra människor. Eftersom de skrattade några gånger samt applåderade på slutet hoppas jag att budskapet gick hem.
ÅRETS MEDARBETARE. Nytillskottet i familjen, westien Scilla, har med sin outtröttliga entusiasm för precis allt (inklusive skor, strumpor och diverse papper) förhöjt stämningen på jobbet rejält. Du kan följa hennes upptåg på Instagram.